Všeobecné obchodné podmienky spoločnosti DASTRA spol.s.r.o., Moyzesova 4B, 902 01 Pezinok, IČO 35921421, IČ DPH SK2021954847, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel Sro, vložka č. 34945/B (ďalej len „VOP“)
I. Všeobecné ustanovenia
Tieto VOP sa vzťahujú na zmluvné vzťahy upravujúce práva a povinnosti medzi kupujúcim a predávajúcim spoločnosťou DASTRA spol.s.r.o. (ďalej len „predávajúci“) uzatvorené prostredníctvom elektronického obchodu na www.dastrashop.sk, Na zmluvné vzťahy s fyzickými osobami sa vzťahujú okrem všeobecných ustanovení zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov aj osobitné predpisy, najmä zákon č. 102/20124 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru na základe zmluvy uzavretej na diaľku a zákon č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa.
II. Objednávka tovaru– uzatvorenie kúpnej zmluvy
Kupujúcim sa rozumie fyzická alebo právnická osoba, ktorá prostredníctvom nákupného košíka odoslala elektronickú objednávku na www.dastrashop.sk alebo e-mailovú objednávku na info@dastrashop.sk obsahujúcu informácie o kupujúcom, zoznam objednaného tovaru z ponuky elektronického obchodu a potvrdila akceptovanie cenovej ponuky predávajúceho a VOP spracované systémom obchodu a súčasne obdržala emailové oznámenie o prijatí objednávky. Všetky prijaté elektronické objednávky sú považované za návrh zmluvy a sú považované za záväzné.
Predávajúci
sa zaväzuje zákazníkovi dodať druh a množstvo tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania objednávky. Tovar bude kvalitne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.
Predávajúci nezodpovedá
– za poškodenie zásielky zavinené prepravnou spoločnosťou
– oneskorené dodanie tovaru zavinené prepravnou spoločnosťou alebo nesprávne udanou adresou prijímateľa
– prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu (dodávateľa) v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia alebo iných nepredvídateľných prekážok
Kupujúci
sa zaväzuje objednaný tovar prevziať a zaplatiť za tovar kúpnu cenu vo výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky. V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady opätovného doručenia tovaru.
Pri prevzatí tovaru je kupujúci povinný skontrolovať
* či sa jedná o výrobok, ktorý bol objednaný
* či zásielka nie je poškodená
III. Storno objednávky
Kupujúci má právo stornovať objednávku bez udania dôvodu do 12 hodín od zaslania objednávky v pracovnej dobe 9:00 – 18:00 hod. telefonicky na čísle 0905268369 alebo mailom na info@dastrashop.sk. V prípade, že už bola suma za objednaný tovar uhradená, predávajúci zašle peniaze späť na bankový účet kupujúceho.
Ak predávajúci nemôže kupujúcemu objednaný tovar dodať z dôvodu nedostupnosti, alebo chybne uvedených kontaktných údajov kupujúceho, a to aj napriek skutočnosti, že došlo k uzatvoreniu kúpnej zmluvy, je povinný o tom bezodkladne informovať kupujúceho a do 15 dní mu vrátiť zaplatenú kúpnu cenu, čím zmluvný vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim automaticky zaniká.
IV. Platobné podmienky
Ceny za tovar sú účtované zmluvne. Ceny uvedené na našej internetovej stránke sú platné v čase objednania tovaru (sú uvedené v EUR) a predstavujú cenu vrátane 20% DPH.
Kúpna cena bude považovaná za zaplatenú až pripísaním celej kúpnej ceny na bežný účet predávajúceho alebo uhradením dobierky. Predávajúci si vyhradzuje vlastnícke právo k tovaru až do úplného zaplatenia kúpnej ceny. Zásielka tovaru vždy obsahuje doklad o predaji, resp. faktúru, ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list.
V. Dodacie podmienky
Pri každom tovare je uvedená dostupnosť tovaru. Dodávky objednaného tovaru budú podľa dostupnosti produktov a prevádzkových možností predávajúceho expedované v čo najkratšom termíne, spravidla do 3 pracovných dní. Môže sa však stať, že aj napriek našej maximálnej snahe je Vami zvolený tovar dočasne alebo úplne vypredaný.
VI. Spôsob vyzdvihnutia a dodania
1. Tovar je k dispozícii k osobnému odberu s vyzdvihnutím po vzájomnej dohode v kamennej predajni DASTRA, OC PLUS, Holubyho 28 Pezinok. Platba je možná v hotovosti aj platobnou kartou.
2.Tovar je dodávaný prostredníctvom kuriérskej služby GLS na adresu uvedenú v objednávke zákazníka.
VII. Poštovné
Zákazník má na výber:
4,- € – Úhrada na účet vopred – po zaúčtovaní platby tovar posielame kuriérom GLS
4,- € – Dobierka – tovar zaplatíte až pri prevzatí. Posielame kuriérom GLS.
Spoločnosť si balné neúčtuje.
VIII. Odstúpenie od kúpnej zmluvy
Spotrebiteľ ma právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí e-mailom alebo listom. Na tento účel môžete použiť vzorový „ formulár na odstúpenie od zmluvy“ , ktorý nájdete nižšie. Za vrátený tovar Vám zašleme peniaze späť prevodom na Váš bankový účet najneskôr do 15-tich dní v zmysle platného zákona. Platba za zakúpený tovar bude kupujúcemu uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na adresu predávajúceho. V prípade ak chcete tovar vrátiť bez udania dôvodu je možné vrátiť iba tovar nepoužitý, nepoškodený a v pôvodnom obale, s visačkami. Priame náklady na vrátenie znáša kupujúci.
IX. Záručné podmienky
Na predávaný tovar, pokiaľ nie je určené inak je poskytovaná zákonná záručná doba 24 mesiacov a začína plynúť prevzatím tovaru spotrebiteľom.
X. Reklamačný poriadok
Tento reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar, ktorý bol zakúpený u spoločnosti Dastra spol.s.r.o. a ktorého reklamácia bola uplatnená v záručnej dobe 24 mesiacov od zakúpenia tovaru.
Reklamácia sa vzťahuje len na:
* preukázateľné výrobné chyby spôsobené výrobcom, ktoré boli zistené ihneď po dodávke tovaru alebo počas jeho používania
Reklamácia sa nevzťahuje na:
vady tovaru vzniknuté v dôsledku bežného opotrebenia, mechanické poškodenie výrobku,vady spôsobené nesprávnym používaním alebo nadmerným zaťažovaním, nesprávnym skladovaním, nedovoleným zásahom alebo zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar.
Postup pri reklamácii
Ak zistíte na tovare závadu nepoužívajte ho ďalej. Reklamáciu nahláste na mail info@dastrashop.sk, s priložením vyplneného „Reklamačného protokolu“. Na tento účel môžete použiť vzorový formulár, ktorý nájdete nižšie (ak môžete pripojte obrázky na lepšie určenie závady). Reklamácia bude posúdená do 3 pracovných dní. Odpoveď na reklamáciu bude potvrdená mailom alebo telefonicky.
Reklamovaný tovar je kupujúci povinný zaslať spolu s kópiou dokladu o kúpe a reklamačným protokolom s popisom chyby výrobku za vyššie uvedených podmienok na adresu predávajúceho DASTRA spol.s.r.o. OC PLUS, Holubyho 28 902 01 Pezinok
Odoslanie reklamovaného tovaru späť zabezpečuje predávajúci na svoje náklady. Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá.
Doba vybavenia reklamácie
Reklamačné konanie začína plynúť dňom prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim a končí dňom odoslania vybavenej reklamácie kupujúcemu. Oprávnená reklamácia vrátane odstránenia chyby bude vybavená na naše náklady bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa začatia reklamačného konania. V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom.
Za vybavenie reklamácie sa považuje odovzdanie výrobku kupujúcemu po oprave, výmene alebo zamietnutí reklamácie, príp. vrátenie peňazí pri odstúpení od zmluvy.
Ochrana osobných údajov
Spoločnosť DASTRA spol.s.r.o. sa v plnej miere riadi zákonom č. 18/2018Z.z. o ochrane osobných údajov v informačných systémoch. Naša spoločnosť rešpektuje Vaše súkromie a poskytnuté dáta chránime pred zneužitím a zaručujeme Vám, že nikdy neposkytneme tretiemu subjektu Vaše kontaktné informácie a údaje o vašich nákupoch.
Zaškrtnutím políčka pred odoslaním objednávky kupujúci vyjadruje, že sa oboznámil s týmito VOP v plnom rozsahu, porozumel ich obsahu a že s nimi súhlasí.
FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
(vyplňte a zašlite tento formulár v prípade, že si želáte odstúpiť od zmluvy, do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru)
Týmto oznamujem, že odstupujem od zmluvy na tento tovar:
………………………………………………………………………………………………………………………
Dátum objednávky:…………………………………………………………………………………………………
Dátum prijatia tovaru:……………………………………………………………………………………………….
Číslo objednávky:……………………………………………………………………………………………………
Meno a priezvisko:…………………………………………………………………………………………………..
Adresa:………………………………………………………………………………………………………………
Telefón:………………………………………………………………………………………………………………
Bankový účet IBAN (v prípade vrátenia peňazí):……………………………………………………………………
Tovar vráťte na adresu: DASTRA spol.s.r.o., OC PLUS, Holubyho 28, 902 01 Pezinok
Dátum a podpis:
REKLAMAČNÝ PROTOKOL
Meno a priezvisko: ……………………………………………………………………………………………….
Adresa (e-mail): ………………………………………………………………………………………………….
Telefón: ……………………………………………………………………………………………………………
Číslo objednávky / faktúry………………………………………………………………………………………..
Dátum prijatia tovaru: …………………………………………………………………………………………….
Názov a kód tovaru:……………………………………………………………………………………………….
Dôvod reklamácie: ………………………………………………………………………………………………….
………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………
Bankový účet IBAN(v prípade vrátenie peňazí) : ………………………………………………………………..
Tovar zašlite na adresu: DASTRA spol.s.r.o., OC PLUS, Holubyho 28, 902 01 Pezinok
Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá.
Dátum a podpis: